Med Omsorg24 får ni tillgång till en samlad plats för all personalrelaterad information. Systemet är alltid tillgängligt via datorn, mobilen eller läsplattan.
HR-system
Hantering av kompetenser
I Omsorg24:s HR-system tillhandahålls en struktur där bland annat kompetenser, utbildning och delegering av arbetsuppgifter kan hanteras.
HR-system
Personalanteckningar
Anteckningar och kontaktuppgifter rörande medarbetarna skapas snabbt och enkelt i HR-systemet.
HR-system
Dokument
I HR-systemet kan alla dokument som är kopplade till medarbetaren, såsom CV och anställningsbevis, laddas upp och sparas.
HR-system
Registerutdrag
Registrering av inkomna registerutdrag görs enkelt i HR-systemet. Som verksamhetsansvarig får du en tydlig översyn när registerutdragen är inkomna och när dessa bör förnyas. Tack vare systemets användarvänlighet blir det enkelt för er att effektivisera organisationen och säkra kvaliteten i flera avseenden.
Alla funktioner i Omsorg24
Redo för en enklare personaladministration?
Börja använd Omsorg24 redan idag, testa kostnadsfritt.