Tidrapport

Omsorg24 skapar automatiska tidrapporter för alla medarbetare baserat på schemat. Systemet tar alltid hänsyn till typ av arbetspass, OB-tider och eventuell frånvaro.

Tidrapport

Automatiska påminnelser

Här planerar du schemat efter assistansanvändarens beslut och särskilda önskemål. Via Grundschema kan du optimera din bemanning efter budget och assistenternas tjänstgöringsgrad.

Tidrapport

Elektronisk signatur

Medarbetaren godkänner sin egen rapport med en elektronisk signatur i datorn, på mobilen eller läsplattan, det som passar varje individuell medarbetare bäst. Enklare än så kan det i princip inte bli.

Tidrapport

Kontroll och överblick

Som verksamhetsansvarig kan du via systemet direkt se vilka medarbetare som har godkänt sin tidrapport och vilka som du behöver påminna via systemets utskick. Systemet är tillgängligt dygnet runt från alla elektroniska enheter och då Omsorg24 är en webbtjänst behöver ni inte heller installera några programvaror.

Redo för automatisk tidrapportering?

Börja använd Omsorg24 redan idag, testa kostnadsfritt.