Omsorg24 skapar automatiska tidrapporter för alla medarbetare baserat på schemat. Systemet tar alltid hänsyn till typ av arbetspass, OB-tider och eventuell frånvaro.
Tidrapport
Automatiska påminnelser
Här planerar du schemat efter assistansanvändarens beslut och särskilda önskemål. Via Grundschema kan du optimera din bemanning efter budget och assistenternas tjänstgöringsgrad.
Tidrapport
Elektronisk signatur
Medarbetaren godkänner sin egen rapport med en elektronisk signatur i datorn, på mobilen eller läsplattan, det som passar varje individuell medarbetare bäst. Enklare än så kan det i princip inte bli.
Tidrapport
Kontroll och överblick
Som verksamhetsansvarig kan du via systemet direkt se vilka medarbetare som har godkänt sin tidrapport och vilka som du behöver påminna via systemets utskick. Systemet är tillgängligt dygnet runt från alla elektroniska enheter och då Omsorg24 är en webbtjänst behöver ni inte heller installera några programvaror.
Alla funktioner i Omsorg24
Redo för automatisk tidrapportering?
Börja använd Omsorg24 redan idag, testa kostnadsfritt.